سه کله پوک

این وبلاگه خاطرات سه هم اتاقیه که تو مشهد درس میخونن

سه کله پوک

این وبلاگه خاطرات سه هم اتاقیه که تو مشهد درس میخونن

دماغ سوخته

رفقا سلام

 

اینجا محل تخلیه زباله خاطرات ۳ نفر دانشجوی هم اتاقی به نام های مستعار :  کلی (keley )  ،       چمبه ( chombe) و  فشفشه ( feshfeshe ) هستش .


اولین خاطره که براتون می نقلیم مال امروز صبحه و اما......

حاج کلی دیشب حال ما رو کرد تو قوطی و ما رو بد جور چزوند.ما هم رفتیم تو نخشو  وخواستیم......

چمبه گفت: سحری حالش رو می گیرم.منم قبولیدم.و سحر شد...

چمبه گرفت کپید من موندم و فکر حال گیری از کلی .

از اونجا که کلی عاشق بازی فوتبال کامپیوتر  هستش و هی بگی نگی میره تو سایتای ..... قصتیدم حالش و با  لب تاپ بگیرم.  کلی رفت بیرون برا درس خوندن(الان ایام امتحانات ترم تابستونه) منم سریع پریدم و سیم شارژ و باطری لب تاپ رو جمع کردم و گذاشتم تو کمد، و در کمد رو قفل کردم

کلی که شماره چشماش رو به کوری میره تو روز روشن نمبینه چه برسه تاریکی،منم چراغ اتاق رو خاموش کردم و خودم زدم به خواب.حاج کلی بعد اندی برگشت و صاف رفت پای لب تاپ، دکمه لب تاپ رو زد، ولی لب تاپ ککش نگزید. بلند شد برا برق رو روشن کردن ، که من گفتم کلی بخاموش!!!!!!! کلی که از ترس بنده تو خودش...... فل فور برق رو خاموش کرد و پرید 1100 برداشت و چراغ قوه اش رو روشن کرد و دوباره رفت سر لب تاپ دوباره خواست روشنش کنه که دید نه سیم هست و نه باطری یه قرلندی کرد و رفت سرغ گوشی چمبه که آهنگ گوش کن ولی از اونجا که مخ بنده به اینجا هم قد داده بود گوشی رو هم قایم کرده بودم. دوباره از کلی گشتن و از من نیش خند زدن که بزور جلوی خندم رو گرفته بودم  باز نا امید  برگشت و خوابید بعد چند دقیقه از جاش پرید انگار فهمیده بود جای مفقودات(باتری و شارژر) کجاست رفت سر کمد ولی باز به در بسته خورد و رفت سراغ  کلیدا اما کلیدی هم در کار نبود. خلاصه، کلی تا ظهر تو خلصه بود و وقتی ما بیدار شدیم هنوز  تو حالت عرفان بود و با هیچ بنی بشری حرف نمیزد وبه قول خودش با ...ون خودش هم قهر بود و این طور نقشه من با موفقیت به سرانجام رسید و کلی بد جور کنف شد.

و زامانی که چمبه از خواب خرسیش بیدار شد جریان رو براش گفتم  و اونم از خنده های معروف خودش سر داد و اینجا قیافه کلی دیدنی بود . خلاصه کلی ماند و دماغ سوخته.

منتظر نخاله های دگر باشید......  5 /6 / 89